Come feed the rain

Cos I'm thirsty for your love dancing underneath the skies of lust

Aş vrea să fiu…

~~Băiat! Bărbat! Nu contează! Unul dintre aceştia aş vrea să fiu, n-ar conta. Nu mi-ar trebui nimic din ceea ce fac ei în mod normal. Nu! Un singur lucru aş căuta: iubirea, dar într-un mod aparte. Aş vrea ca fata de care mă îndrăgostesc să nu se lase uşor prinsă, fermecată. Aş vrea să mă dau peste cap ca să fie a mea şi să-i dovedesc astfel că ţin la ea, că o iubesc. Aş vrea să o surprind, să o cuprind în braţe, să o sărut pătimaş, să-i prind o floare în păr când nici nu se aşteaptă sau să apar în calea ei când are mai mare nevoie de mine. Aş vrea să-i fiu cel mai bun prieten, piedestal, model, mentor, frate, părinte, iubit. Aş fi tot ce are nevoie. Grijile ei ar deveni şi grijile mele. Aş face orice compromis pentru ea şi pentru fericirea noastră. Aş lua-o în braţe, aş ridica-o sus, sus de tot, până la cer.

~~I-aş face inima să bată mai tare, aş învăţa-o cum să adulmece iubirea, cum să o guste. I-aş dărui fiecare părticică bună din mine, aş întelege-o, aş ajuta-o, mi-aş aduce aminte de fiecare detaliu al existenţei ei îndelungate, de parfumul ei favorit, de expresia ei abătută şi luminată de un zâmbet atunci când ne întâlnim.

~~Aş căuta-o oriunde, i-aş da din calităţile mele, aş scoate tot ce are mai bun din ea. Aş încuraja-o, aş aştepta-o la poarta şcolii, aş îmbrăţişa-o pe la spate. Aş surprinde-o mereu cu ceva nou, simpatic, care să îi aducă zâmbetul pe buze…acel zâmbet şi acea privire care m-ar face să mă simt împlinit.

~~I-aş demonstra că iubirea e un lucru divin şi că nu există niciun motiv pentru care să regrete că e cu mine. O deranjează ceva la mine? Nu-i nimic! Ȋmi adun toate forţele ca să îmi estompez defectul. Aş trata-o ca pe o prinţesă, aş lăsa-o în voia ei. Aş săruta-o pe frunte atunci când e obosită, aş lua-o de mâna, i-aş insufla viaţă şi vitalitate. Aş uita de toate grijile mele doar pentru a o înveseli pe ea. Aş suna-o zilnic ca să fiu sigur că e bine. Aş avea grijă de sufletul ei fragil, de copil şi femeie totodată.

~~Aş vrea să o fac să fie Ea, adevărata Ea, fără ascunzişuri, fără mască, fără ezitări atunci când spune ceva. Aş vrea să-i cunosc sufletul, să-mi împărtăşească toate gândurile, toate neliniştile, frustrările şi grijile. I-aş dărui o floare când ziua ei se află la 6 luni distanţă, i-aş spune şoptit că o iubesc atunci când ne facem temele, aş ţine-o de mână pe stradă, la şcoală, oriunde şi oricând. Aş ţine-o de mână in viaţă, ferm, hotărât, dar tandru şi iubitor. Şi în cele din urmă aş face-o a mea…

P.S.: Ȋncă mai cred în mitul androginului…

.

.

.

Cand voi veni, inseamna ca m-ai chemat,
Cand te voi auzi, inseamna ca m-ai strigat,
Cand voi fi, inseamna ca m-ai dorit,
Cand te voi gasi, inseamna ca m-ai cautat.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Aş vrea să fiu…

  1. If you were a boooy, you’d listeeen to her
    cause you know how it hurts..

    pi es: interested in a link/banner exchange?

Lasă un comentariu